Stowarzyszenie Wysokich Emerytur; Matix 2011
Stowarzyszenie Wysokich Emerytur; Matix 2011
Matix Matix
226
BLOG

Powołajmy SWE!

Matix Matix Polityka Obserwuj notkę 2

Prawdopodobnie będziemy dłużej pracować, dłużej płacić rządowi i dzięki temu jeszcze więcej zyskamy w przyszłości. Kilka lat pracy więcej się opłaci, bo dostaniemy więcej i to sporo więcej. Aż 80% tego co dostalibyśmy wcześniej. Te pozytywne wieści wciąż budzą moje zdziwienie. No jak to? A skąd państwo wyciuła w ciągu tych moich dwóch lat tyle kasy więcej? Może ZUS podniesie na dwa ostatnie lata stawkę? Może premier dołoży ze swojej kieszeni? W sumie to może nawet mieć taką możliwość. Jeśli tylko dobrze zainwestował w odpowiednim czasie w akcje KGHM, to może i emerytom zapłaci.

Bardziej jednak jestem skłonny wierzyć w pierwszą wersję w której ZUS podnosi składki na ostatnie dwa lata tak by zmniejszyć prawdopodobieństwo wypłacania takiej emerytury po tym czasie. Chcąc temu zapobiec proponuję powołać stowarzyszenie zajmujące się: promowaniem zdrowego trybu życia, inwestowaniem w badania nad długowiecznością i walką z nałogami wszelakiego typu. Celem zasadniczym jest wyciągnięcie emerytury od państwa. Będziemy żyć na pohybel państwu! Stąd nazwa: Stowarzyszenie Wysokich Emerytur.

Do założenia potrzebne mi jest tylko 15 osób. Ktoś chętny?

Matix
O mnie Matix

Czujny obserwator. Niestety nie mam czasu na regularne badanie procesów politycznych. Dwa trudne kierunki studiów. W nocy pracuję. No i uprawiam bardzo czasochłonne hobby.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka